Dobór mebli do biur w różnych działach firmy.

Pierwszym miejscem, gdzie potencjalny klient spotyka się z pracownikami firmy, jest recepcja. W tym miejscu ustawiane są regały oraz meble do recepcji w postaci wysp lub wydzielonej części powierzchni budynku. O wielkości i potrzebach, jakie musi wypełniać takie miejsce, decyduje rozmiar firmy oraz specyfika kontaktu z klientem. Oprócz części informacyjnej często pracownicy wykonują tam zadania wspierania biur i obsługi technicznej przesyłek oraz listów.

 

Meble do pomieszczeń biurowych

 

Stworzenie samodzielnych lub zespołowych stanowisk pracy ułatwia organizację zadań pracowników w firmie. Meble do biura bydgoszcz można dowolnie łączyć, jak również tworzyć moduły dopasowane do układu i powierzchni pomieszczeń. Jeżeli zachodzi taka potrzeba, stosowane są ścianki działowe oraz dodatkowe kontenery na dokumentacje i przybory biurowe. Takie rozwiązania pozwalają na lepszą organizację stanowiska pracy, jak również na stworzenie miejsca do bezpiecznego przechowywania dokumentacji bieżącej.

 

Zestawy mebli dla personelu zajmującego się obsługą infolinii

 

W wypadku pracy z komputerem i aparatem telefonicznym należy dołożyć wszelkich starań, aby zapewniona była ergonomia pracy operatora infolinii. W tym wypadku meble często posiadają dodatkowe uchwyty na słuchawki oraz klawiaturę umiejscowioną w łatwo dostępnym miejscu. Stosowane zamocowania monitoriów ułatwiają odnalezienie informacji i szybkie udzielenie informacji klientowi przez telefon. Meble call canter wyposażone są w panele wygłuszające stanowisko operatora tak, aby nie przeszkadzał innym pracownikom.

Related posts

Leave a Comment